11/09/2011

Riang Ria Raya-2011


ASSALAMUALAIKUM

Hye u olls !!
Rase nye memang dah lame sangat dah ni aku tak update blog.
Maklom la aku kan public fiqure mesti la busy sentiasa.hahaha
Kompem gak mesti ramai yang dah lupe aku ade blog kan sebab aku taw aku ni bukan la blogger berjaya :p

ok!! sekarang aku nak cerita pasal raya.
Bole kan kawan2 ??
aku rasa tak lambat lagi kalau aku nak update pasal raya aku tahun ni.

CERITA RAYA ABANGMUKAJAMBU

Ok biasa nya raya pertama aku memang dekat Johor jek la.
Yes,aku memang orang Johor sejati.hahaha
Selalu nya lepas solat sunat raya tu memang aku makan dulu la sebab dah sebulan kan aku tak merasa nikmat sarapan pagi sebab aku puasa penuh ok!!
Lepas tu macam biasa la aku pegi umah nenek belah mak aku dekat Johor jugak.

best family in the world !!!

Lepas puas raya kat Johor aku raya kat Singapore pulak.
Ok aku memang orang johor sejati yang macam aku cakap kat atas tu kan tapi sedara belah abah semua dekat Singapore sebab tu la family aku pegi Singapore kalau raya.
Korang nak taw tak ape paling best kalau raya kat Singapore ??

 
Taadaaaaaaa!!! ni la yang best raya kat singapore ni.
Yes,memang aku raya kat Singapore naik lori.haha
Korang penah ke raya naik lori ??
mesti tkde kan.

ignore je rambut sepupu aku ni.

Ni la dia gambo time dalam lori.
Meriah macam kat dalam banglo kan?? haha
Serius memang bes giler la naik lori ni.
Kalau korang semua nak rasa macam mana best naik lori ni bole la ikut aku pergi Singapore.
Oppssss,buat pasport dulu ye kalau nak ikot aku :)

 Big Happy Family :)

-SEKIAN-
 

1 comments:

Muhammad Ruzaini said...

testing...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

coOl beb!!