24/07/2011

"Itu lah Isteri saya"


ASSALAMUALAIKUM

Kurniakan daku serikandi
Penyejuk di mata penawar di hati
Di dunia dialah penyeri
Di syurga menanti dia bidadari


Kekasih sejati teman yang berbudi
Kasihnya bukan keterpaksaan
Bukan jua kerana keduniaan
Mekar hidup disiram nur kasih


Ya Allah kurniakanlah kami isteri
Dan anak yang soleh
Sebagai penyejuk mata


nur kasih - Inteam


Eh,kenape tibe-tibe jek aku tulis lirik lagu ni ??
tak abes pulak tu kan.

Sebanarnye aku minat sangat dengan rangkap yang aku tulis tu.
Kalau tengok betul-betul memang maksud nya mendalam sangat.
Korang semua mesti nak kan bini yang solehah ni.
Tipu la kalau ade laki yang nak perempuan murahan atau seumpama macam tu sebagai isteri.
Aku tak pernah lagi dengar cerita macam tu setakat ni.
Tak taw la kalau korang kan.
Kalau ade bole la share dengan aku kat sini.
Aku ni bukan la ustaz atau orang yang baik nak cerita pasal benda macam ni kan tapi ni cuma cerita yang aku nak share dan pandangan aku jek.


WAHAI KAUM HAWA SEKALIAN !!!

Sedar lah kalian bahawa sekarang ni zaman dah makin maju.
Ok! memang lelaki kurang dekat ipt tapi tu tak semestinya lelaki ni kurang bijak nak buat pilihan lebih-lebih lagi kalau pasal pasangan.
Memang la tak kan akan jumpa pasangan yang perfect sebab memang tak ada orang yang perfect dalam dunia ni.
Tapi mesti la memilih jugak kan.
Serius aku cakap yang lelaki yang korang nampak macam takde wawasan pun akan memilih perempuan yang baik-baik la.
So, korang tak payah la nak dedah sana sini.
Tayang pape yang tak patot ditayangkan sebab kadang-kadang bende tu la yang buat orang benci kat korang.

heliza helmi cute :)


Tengok gambar kat atas tu sedap mate memandang.
Kalau jadik isteri orang pun memang tak rugi pun la sebab tengok hari-hari pun tak bosan.
Suami dia pun tak malu nak ngaku yang dia ni isteri dia sebab memang nampak sopan dengan baik.
Bukan nya aku nak cakap perempuan yang tak bertudung ni jahat sebab tu hak korang kan nak pakai ke tak sebab kadang-kadang pun aku nampak jugak perempuan bertudung tapi seksi jugak.
 Aku nak cakap pasal cuba la sopan siket kan.
Aku rase tak perlu nak tayang pastu dedah sana sini lepas tu publish kat fb , twitter dan macam- macam lagi la.
Korang nak bangga ke dapat amek gambar dengan baju-baju seksi tu.
Mungkin sekarang ni lelaki ada yang nak kat korang sebab seksi tu tapi die ade cakap ke yang nak kahwin dengan korang.??
Mak mentue pun malu kot nak ngaku ada menantu yang seksi seksa ni.


Ok la cukup la sampai sini kan.
Aku tak nak la cerita panjang pasal ni sebab mungkin korang semua pun dah tahu kan.
Aku ni pun bukan la baik sangat nak cerita pasal benda macam ni.
Nanti ada orang yang cakap aku ni tak sesuai pulak kan cerita pasal benda macam ni.
Lastly,kepada kaum hawa jaga lah penampilan korang tu yer.



p/s : hasrul hakimi dan irfan roslee bile lagi nak nyanyi lagu nur kasih.
-SEKIAN-


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

coOl beb!!