09/07/2011

SEKOLAH PONDAN

ASSALAMUALAIKUM

Amboi, lepas kisah lelaki lembut ni kisah pondan pulak ?
Kenapa pulak dengan pondan ni ?
Ada ke sekolah untuk pondan ni ?

SUAN DUSIT UNIVERSITY

Itu la name sekolah pondan ni.
Mula-mula aku taw pasal sekolah ni aku ingat kan dekat eropah nun jauh sane rupanya dakat Thailand.
Dah dekat dah tu dengan Malaysia tanahair ku ini.
Mintak dijauhkan la anak watan Malaysia masuk sekolah ni.

Ape la motif sekolah ni kan?
Tak kan la nak masok sekolah ni kene jadi pondan kot.
Tak masok akal la kalau tu syarat wajib nak masok sekolah.
Tapi kan kalau dah sekolah macam ni ape yang cikgu diorang ajar ?
Apa ek ? entah la kan.


alolo,bajet comel pulak.
Tak dapat bayang kan la kalau aku kat dalam sekolah ni.
 Bangun pagi kene make-up la pastu nak pakai baju perempuan la.
Memang tak la kan.
Aku pun tak sanggup nak pakai macam tu sebab nanti orang mesti ingat aku ni perempuan betul sebab aku ni kan jambu orang nye.Ooopss terlebih sudah :p

mesti masuk kelas lambat sebab tu la kene nyanyi kat depan :p

Sesiapa yang dapat surat tawaran dari sekolah ni harap jauhi lah.
Jangan korang tersalah masuk pulak sekolah pulak ok.
Nanti ade pulak yang elok-elok pegi sekolah pakai seluar tiba-tiba kena pakai skirt


-SEKIAN-

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

coOl beb!!