26/06/2011

GET YOUR BIEBER SMILE TODAY !!!

ASSALAMUALAIKUM

Hai semua.Mesti rindu dekat abangmukajambu ni kan.hahaha
Ok! tak sebanarnye kan.Aku jek yang TER-perasan lebih.
Aku sedar yang aku hanya manusia biasa yang mencari kebahagiaan di atas bumi ini.
Alolo,ayat touching la pulak kan :(
Tapi bukan tu yang aku nak cerita sebab aku ade lagi cerita yang lagi panas ni iaitu...



Taaadaaaa!! ini lah berus gigi Justin Bierber (JB).
Ape?korang tak percaye ade berus gigi JB ni??
kalau tak percaye ce klik kat link ini.
Ape macam sekarang percaye tak??
Korang mesti ternganga kan tengok bende ni.


KELEBIHAN BERUS GIGI JUSTIN BIERBER:
  • dapat membersihkan plak dari dalam gigi.
  • pemegang getah yang selesa untuk dipegang
  • boleh digunakan selama 3 bulan. ( kalau yang tak kesah guna la selama-lamanye)
  • yang ni paling best  sebab korang boleh dengar lagu JB sambil gosok gigi.Pagi lagu 'u smile' dan malam pulak lagu 'baby'
Waahhh! ade rase nak beli tak berus gigi ni??
Tak teringin ke nak berus gigi sambil dengar lagu JB.
Kalau korang ade berus gigi ni tak payah la korang nak nyanyi lagi dalam toilet tu
sebab sekarang lagu JB dah ade kat berus gigi korang kan.
Aku confirm memang laku gile la berus gigi ni nanti sebab berapa ramai kan 
die-hard-fan JB ni.
OOooppsss! aku bukan die-hard-fan ok aku cume minat lagu die jek.
Ape lagi sahabat sekalian tidak mahu ke gigi seperti JB??
 GET YOUR BIEBER SMILE TODAY !!!

-SEKIAN-

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

coOl beb!!