23/06/2011

TAK KENAL MAKA TAK CINTA

ASSALAMUALAIKUM

Wahh!! Muhammad Ruzaini dah pandai dah nak bercintan-cintun ni.
Biase la kate dah bujang kan mesti la dah taw semua tu.
Btol kan???hahahahaha
Tapi aku bukan la nak cakap pasal cinta ni sebab aku pun bukan la pro sangat pun bab ni.
Entry kali ni ialah pasal...


'don't judge a book by its cover'

Ok korang tengok tajuk pun mesti dah agak kan aku nak tulis ape.
Tapi ape aku kisah aku nak tulis jugak.hahaha

Macam biasa la kan kalau tengok orang tu tak nak campur dengan kita mula la cakap
'bajet hot pulak mamat ni kan tak nak campur orang'
Kalau tengok awek tu cun siket pastu nak ngorat tak tak dapat mule la cakap
'sombong giler awek tu.Dia ingat dia cun sangat la tu'

Ape ni??
Belum pape lagi dah nak kutok-kutok orang pulak kan.
Tak baik sama sekali la buat macam tu kat orang lain.
Mane la taw dia tak biasa dengan kita kan sebab tu la dia tak campur sangat dengan kita kan.
Bukan semua orang suka kita ok!!
Kalau korang nak sangat kawan tu kawan la betol-betol kan tapi ni
belum penah tegur tibe-tibe terus jek kutuk.
Memang tak la kan.

Ok,kes awek yang buat sombong pulak tadi.
Der, kalau dah suke tu usha la betol-betol kan tapi ni setakat switt gitu jek
mane la awek nak layan.
Pastu dah tak layan korang nak kutok pula.
Gentleman tak gitu la kan.
Mane la taw awek tu pun ok ke kan untung-untung korang jugak yang dapat
bukannye aku.
Kalau aku yang usha awek tu nanti aku pulak yang dapat kan.
Kesian aku tengok korang nanti melepas macam tu jek.
Eh.macam dah mule mengarot jek ni.
Ok baik aku habis kan jek tapi yang penting.....


'DON'T JUDGE A BOOK BY ITS COVER'



 -SEKIAN-



4 comments:

Capital A ♥ said...

haha btol tuhh. agak kurang ajar law nilai org ta kna cara kan zai? :D

Muhammad Ruzaini said...

tol2..laen kali jgan nak maen hembos jek kutok2 org ni..

Fathin Farihah said...

DON'T JUDGE A BOOK BY ITS COVER

entry ini best :)

Muhammad Ruzaini said...

tq beby :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

coOl beb!!